fredag 17 februari 2012

Fredag

 Jag lär då säga att denna vecka gått ruskigt fort! Och jag har lärt mig en hel del nytt :) 
 Har gått ifrån att jobba skift till att jobba dagtid, värdlöst! Har nog aldrig vart så trött om kvällarna som jag är nu, varför har men inte långledigt och sovmorgon när man jobbar dagtid för? 

 Nåja, det blir nog bra! 
 Har ledig helg som kommer fyllas med en massa skoj, sen är det bara att bita i det sura äpplet och jobba dagtid hela nästa vecka också. 

Idag har vi dessutom fått se ritningarna på vår blivande lada! Förhoppningsvis kommer den att byggas upp till sommaren. Bara hoppas på bygglov och att budgeten håller! 


Nu ska jag tvätta alla jobbkläder sen ska jag fixa till kycklingplankstek till kvällsmat :) 

 Hoppas ni får en mysig fredag allihopa! 

Kram Amanda

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...