torsdag 19 september 2013

Underbara höst!

Hösten är här! Haft en helt underbar sommar med min lilla familj!
Byggt vidare på garaget/ladan och hoppas innerligt på att kunna slutbesikta det inom kort så ork & tid finns till annat!
Känner en viss saknad av bloggen, så förhoppningsvis återkommer jag med något inlägg inom kort!
Dagen idag bjöd på gardinbyte i köket där även några av mina pelargoner står innan vintervilan. Sen hann vi med en promenad med kantarellplockning och slutligen några lövrosor!
Nu är det hög tid att sova innan yrvädret väcker mig imorgon för lek & stoj!

3 kommentarer:

Miruschka sa...

Vad kul att få ett livstecken från dig!
Hur gammal är lillan nu, kan tro att hon är stor nog för bus och lek:)
Ha det bra//kram♥

Amanda sa...

Ja plötsligt händer det! :-)
Lilla M är snart 11 månader! Sen några veckor tillbaka går hon obehindrat och når allt och är supersnabb! Så här har vi fullt upp! :-)

Ska kika in på din blogg och uppdatera mig lite!

Kram!

Miruschka sa...

Önskar dig och de dina en riktigt God Jul!
Julkram♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...