tisdag 8 februari 2011

En helt vanlig tisdagskväll..

..Och jag har lite tråkigt och jag har överskottsenergi till max efter 4 koppar kaffe idag! Rekord nästan! Jag dricker kaffe, men inte allt för ofta, och inte i allt för stora mängder. Men idag bryggde jag lite till frukost, vilket jag inte gjort sen jag flyttade ifrån lägenheten tror jag? Var dessutom själv. Annars brukar sambon fixa kaffe, och jag får i mig max ½ kopp. Sen det lilla jag dricker på jobbet räknas knappt! I vilket fall, i morse lyckades jag få i mig 2 koppar, sen kom fina Mickis förbi nu på kvällen och under tiden vi snackade skit så fick jag i mig 2 koppar. Så nu är jag pigg :D Och käre sambon sover här i soffan bredvid mig... Trevligt sällskap jag har!

 Ska nog vara snäll och släpa upp honom till sängen, för bära orkar jag då rakt inte! Samt att han inte får missa sina kvällsrutiner, så lär helt enkelt väcka honom också..  Vågar inte ge mig på dom när han sover...! Sen får jag helt enkelt läsa en bok eller se en film tills jag somnar.

 Imorgon är det shopping som står på schemat :) Hoppas på nån loppis!

Tidsfördriv en tråkig tisdag :)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...