lördag 12 februari 2011

Home

Köpte dessa vackra bokstäver HOME hos Mig & Alice! Märkte dock när jag kom hem att bokstaven H är mer gulaktig än dom andra som är riktigt vita. Jaja, det ska nog gå att fixa till lite lätt! Nu står dom i köksfönstret.




Även denna plåtskylt med texten "Dream Sweet Dreams" har jag köpt hos Mig & Alice! Hade  kunnat få med mig massor av saker därifrån, men ska nog hålla mig lite tills jag får plats med allt! Vill flytta nuuu! 
Har inte riktigt hittat nån bra plats till denna än, den kommer nog att hamna stående på vår hylla ovanför sängen. Skulle bara vilja riva ut allt ur sovrummet och göra om det total! Men, vi har sagt att vi inte ska lägga ner nå mer tid och energi på detta hus eftersom vi bara hyr. Bättre att spara den energin tills den dagen vi har vårat eget hus att pyssla med :)

Igår när vi var in till stan och handlade tyckte jag att jag var värd en bukett med tulpaner att ha på köksbordet :) Där hade sambon ingen talan alls! Så nu står dom vackra där!

Sitter just nu och slötittar på Melodifestivalen.. Och ja, jag vet inte vad jag ska säga. Jag tycker att det var bättre på den gamla goda tiden då det endast var en tävling, och inte en massa deltävlingar. Men det är min åsikt. Vet inte riktigt om jag tycker det är lika bra längre när det inte är schlager låtar längre.. 
 Ska kika en liten stund till, sen ska jag krypa ner i sängen och sova! Sista förmiddagsskiftet väntar imorgon, sen ska jag och älsklingen prova på nått nytt imorgon kväll ;) 

Natti natt <3


Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...