onsdag 23 februari 2011

Kritik

 Jag undrar varför folk har så svårt att ta åt sig av kritik, positiv som negativ, utan istället vänder allt till något negativt? Det är så lätt att tänka till lite och se fördelar med det hela! Kom en lite fin pik mot mig idag, tack vare att jag gett kritik på en sak, egentligen var det bara tips och sånt jag fått lära mig, men tyvärr så tas det helt fel. Tråkigt att det blir så när jag egentligen inte menat nått illa! Folk tycker/tänker olika, inget fel med det, men snälla lär er ta kritik utan att bli sura & griniga i onödan! :)

 Tog några bilder jag tänkte lägga in tidigare, men hade lite annat att tänka på och ett leende som tog över allt, så dom kommer en annan dag :) Nu sitter jag på jobbet och skiner som en sol! Och planerar ;)

 Hoppas alla är i alla fall hälften så glad som jag är idag :D

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...