onsdag 16 februari 2011

Loppis

 Idag ska jag ta mig iväg på loppis :) För visst är det onsdag idag? Snacka om att jag har dålig koll på dagarna när jag hade måndag redan i fredags... Suck! I vilket fall som helst så hoppas jag att det är onsdag och att Erikshjälpen har sin loppis öppen! Har några saker jag letar efter, få se om jag hittar det jag söker eller ej. Skulle inte köpa hem nått onödigt sa sambon.. Får helt enkelt snabba mig hem innan han kommer från jobbet och gömma allt!

 Igår tror jag att jag kan betrakta ett besked som positivt? Eller i alla fall inte helt negativt! Men vi väntar och väntar, snart är det sista februari, och då ska vi få ett besked. Annars vet jag någon som blir less! Håller tummar och tår :)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...