måndag 7 februari 2011

Min tur?

 Ja jag undrar just om det är min tur att bli sjuk nu? Hoppas, hoppas verkligen på att jag bara är trött efter en hel helg med nattjobb, vilket inte är så ovanligt. Men jag brukar inte vara så här totaldäckad då.. Sen har ju sambon legat sjuk en hel vecka, så det är inte alls konstigt om det är min tur nu, bara för att jag är ledig!
 Sen jag vaknade vid halv 1 tiden, så har jag legat och halv sovit på soffan. Kallsvettats och kroppen, speciellt armarna, har känts som bly!

 Typiskt när jag är ledig och allt. Har en del planer för veckan så skulle verkligen vilja orka med allt. Har lite funderingar på en loppis vända, och shopping i kupolen :)

Ska försöka piggna till mig lite. Några nya bilder att komponera ihop till en ny header skulle inte sitta fel, sen hade jag tänkt lägga upp ett recept dessutom! :)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...