måndag 14 februari 2011

Möbler

 Har kikat på blocket en del idag, efter möbler! Är lite på jakt efter ett stort köksbord (minst 6 platser) som gärna ska ha kryss ben. Benen ska målas vita och bords skivan ska betsas mörkbrun. Men jag kanske ska ha mig ett hus där jag får plats med det först!? Men leta måste man göra. Fann inget jätte intressant idag, eller ja, flera olika byråer jag skulle vilja köpa och måla om. Men det är inte riktigt aktuellt just nu. Denna nedrans väntan! Men snart är det sista februari, och då kanske vi kan hoppas om nått besked? Annars börjar vi (jag) seriöst leta efter ett annat hus att köpa!!

Bjuder på en bild som jag tog på min prommis här i byn tidigare idag när solen sken och snön dalade ner :) Nu ska jag tvinga med älsklingen upp och sova, han sover redan på soffan... Stod förresten en fin blomma på bordet när jag kom hem <3


Sista bilden är på min underbara lilla små griniga Betty Boop, som inte var allt för imponerad när kameran kom fram idag ;)

1 kommentar:

Vit dröm sa...

Hoppas att du ska hitta de möbler du söker, ibland kan det ta lite tid... Hoppas ni hade en mysig alla hjärtans dag och att du får en bra tisdag!
Kram Anna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...