måndag 14 mars 2011

Tänndalen

 Nu är vi på plats :) Kom upp vid lunchtiden igår, och efter det blev det inte många knop gjorde. Tanken var att jag skulle sova i bilen på vägen upp eftersom vi åkte direkt efter nattskiftet, men se där gick jag på en nit! Somnade till en vända men efter att vi hämtat upp min bror i Rättvik så gick det inte att få en blund mellan allt bil-prat.. Jaja, vi har ju trots allt semester och får vila :) Mor & far åkte till Röros och hämtade syster som kom med tåget dit, och älsklingen & bror tog skotrarna och åkte nån timme, då somnade jag som en stock på soffan ;) Sen blev jag väckt när maten stod på bordet och resten av familjen vad tillbaka. Sen vid 22-tiden gav vi upp och gjorde kväller.

 Idag vaknade vi till lite lätt nysnö, men nu strålar solen och det är molnfritt! Om en liten stund bär det av ut med skotrarna och vi ska tolka med skidor & snowboard efter! Kommer bilder senare idag på detta underbara landskap! Få se om vi tar oss till våran stuga en vända idag, måste kika till den lite när vi sviker den för lite bekvämligheter som dusch och el ;)

 Hoppas ni alla har en toppen dag och lika strålande väder som vi har!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...