fredag 1 april 2011

Dags att vara frisk igen

 Då var det dags att återvända till jobbet igen efter några dagar i soffan. Men jag mjuk startar dagen med några timmar i soffan innan eftermiddagsskiftet väntar. Hade hoppats på lite sol även idag, men istället var det vitt på marken när jag vaknade och nu små regnar det lite. Jaja, regnar det så försvinner snön fort :)
Här är ett av fynden ifrån lördagens shopping i Västerås. En stor smides krona (dock fusk) med ett fat under, perfekt för en kruka med murgröna i att få plats där! Blev riktigt fint att ha den på vedspisen i köket, trots att sambon inte tyckte att vi hade plats för den ;) Hade tänkt att ha den ute på trappen i sommar med nån fin blomma/växt i. 

 Den senaste veckan har jag testat på nått nytt! Nämligen att odla groddar. Super lätt bara man hinner vara hemma och skölja dom i vatten några gånger per dag. Kanongott att ha till maten, och nyttigt sägs det :) Blev även en omgång med smörgåskrasse, också super gott! 

 Ska fixa lite med pysslet jag började med tidigare i veckan nu, färg och hönsnät ska användas :) Äntligen piggare idag så bäst jag försöker få klart det jag påbörjat, innan jag börjar på nått nytt! 

Hoppas ni får en toppen dag! Kramar 


Ps. Hemlisen igår gick kanon bra :):) Och nej, jag är inte gravid!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...