lördag 30 april 2011

Hur länge orkar man vänta...?

 Jag är riktigt less på att vänta och känna att alla förhoppningar bara rinner ut i sanden. När det är sånt här underbart väder ute så önskar jag verkligen bara att jag snart får en egen trädgård att pyssla i och kunna vara ute i och TRIVAS!
 Just nu är jag fruktansvärt less på grushögarna som ännu ligger kvar på gräsmattan. Sambon håller visserligen på att ta bort dom, men ändå. Jag ska ha staket på MIN gård så ingen kan tippa av en massa grusfylld snö på MIN gräsmatta. Visst, jag bryr mig inte speciellt mycket om denna gräsmatta just nu, men vi ska i alla fall klippa den så länge vi bor här.. Och det verkar vi ju få göra bra länge till.

 Jag är så less på detta huset, av flera anledningar, och jag står inte ut ett år till! Då är det mycket som ska fixas, och jag vet att det inte kommer bli gjort. Att hyra har sina fördelar, men just nu mest nackdelar.

 Håller alla tummar och tår jag bara kan för att vi ska få huset i sommar! Annars går jag under.

 Nu hoppas jag även att allergin ger sig så jag orkar vara ute en stund till. Ska försöka fota lite tänkte jag.

 Hoppas ni alla får en trevlig valborg!

1 kommentar:

Anonym sa...

Förstår att det inte är vad ni vill alls, men, hur skulle det kännas att hyra något annat under tiden? Medan ni väntar.. en lägenhet eller så? Inte kul att vantrivas så :( Även om det är mindre vad ni vill ha än det ni har så får ni kanske i alla fall lite annat och större och jaa... en tanke bara.. Kram Marthina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...