torsdag 14 april 2011

Snöbollskriget inställt!

 Ja tyvärr så måste jag ställa in snöbollskriget jag utlovat till midsommar festen... Snön börjar dessvärre att smälta bort helt ifrån våran gård, men ärligt talat så är jag inte allt för ledsen för det heller ;) Så skönt att det äntligen börjar försvinna!

Snart är våran gräsmatta fri ifrån snö! Endast lite kvar ner till jordkällaren, men snart är det borta också! I vintras fungerade våran gräsmatta som snötipp här i byn... Fanns ju ingen stans att göra sig av med snön på, så ärligt trodde jag ett tag att den skulle ligga kvar till midsommar!

 Imorgon ska jag försöka att börja kratta av gården hade jag tänkt! Det blir så fint när det gamla försvinner, och alla vårblommor kommer fram mycket fortare då också.

 Men nu ska jag fixa lite snabbt i köket innan det är dags att åka mot jobbet eftersom jag börjar tidigare idag.

 Hoppas ni alla får en toppen dag! Kramar

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...