tisdag 24 maj 2011

Fotografering

 Imorgon ska jag iväg och fota 2 små barn :) Hoppas verkligen att det går bra! Barn är svåra att fota, men ja, nu är det en på 2 år i alla fall, sen en på några månader. Så nått borde jag lyckas med. Har lite mer utrustning nu än sist jag försökte fota småttingar, ska bli spännande att testa på dom sakerna.

 Men jag har så svårt med idéer! Ska kika runt lite nu och se om jag kommer på nått mer som vore skoj att testa. Sen beror det helt klart på om barnen vill som jag vill dessutom ;) Jaja, jag är inget proffs än, så jag måste få testa mig fram!

 Är dålig på att visa bilder här också nu.. Hum, ja de måste jag bli bättre på!

 Nu ska ja släpa upp min trötta sambo till sovrummet och bädda ner honom, så ska jag se en TJEJ film när jag får bestämma själv :)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...