tisdag 3 maj 2011

Regn, snö & sol

 Idag är det verkligen blandat väder ute. Skulle behöva regna en massa egentligen. Då skulle jag nog inte gnälla, men när det vädret spökar som det gör nu så blir jag bara deprimerad! Jaja, får väl hålla tummarna att ryktet om finare väder till helgen stämmer.

 Nu måste jag göra nått vettigt, och övervåningen MÅSTE städas. Undra om jag ska åka in till stan och kika om det finns några banankartonger? Då kan jag i alla fall packa ner det som bara ligger i vägen och väntar på flytt. Det blir nog så :)

1 kommentar:

Therese♥ sa...

Usch för snön va... Hoppas du får lite kraft att börja med det du ska :) Nyfiken på när/var din flytt ska gå? :) Kikade runt lite på din blogg igår och har förstått att ni väntar på en släktgård? Kram på dej.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...