fredag 24 juni 2011

Glad midsommar!


Glad midsommar till er alla ♥
 
Har vart effektiv på morgonen, plockat massa jordgubbar och rensat dom. Bakat rabarberkaka till jobbet och hunnit med en hel del till! Ibland är det bra att vakna tidigt, dock kommer jag vara tok trött inatt på jobbet, men det tar jag då ;) Får äta massa jordgubbar och kaka med vaniljsås så jag håller mig vaken. När det är midsommar är jag snäll och bjuder på fika på jobbet nämligen ;)

 Nu ska vi fixa ordning oss, förhoppningsvis skriva papper på huset sen tar vi en hink jordgubbar och packar in oss i bilen och åker till till Vikarbyn ovanför Rättvik för att fira midsommar med bland annat mina föräldrar :)

 Hoppas ni alla får en trevlig dag och att solen vill skina på er! 

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...