torsdag 2 juni 2011

Längtan

 Nu längtar jag verkligen efter semestern! En månad kvar, sen är det dags. Hoppas på fina dagar och varma sommarkvällar med grillat och bad! Ledig vet jag inte om jag kommer att få, men det gör verkligen inget om det inte blir så mycket ledigt, för det betyder flytt!! :):) Håller verkligen alla tummar och tår för att det blir som vi vill nu! Som vi har pratat om i alla fall. Har redan börjat planera inför inflyttningsfesten, det kommer bli kalas bra om det blir så! :)

 Ska dricka lite kaffe och pyssla vidare innan det är dags att åka och jobba sista natten. Är inte alls pigg nog för det, men jaja. Det blir bra när ja väl kommer iväg. Nån ipren så ska jag orka hålla förkylningen borta över natten i alla fall. Men imorgon då tar jag HELG :)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...