fredag 17 juni 2011

Mycket att tänka på..

 Har haft våra föräldrar här ikväll och diskuterat framtiden en aningen. Och jag säger då det, det är inte bra en sak som ska ske! Ett husköp innebär en massa saker att tänka på, och en massa som ska införskaffas! Hade jag inte ont i huvudet innan, så har jag det nu. Det blir bra när det blir klart, men det är en lååååång väg dit känns det som. Nu är jag trött och en aningen frustrerad, men det går över. Lite mys och sömn med älsklingen nu, sen väntas kryssning med några av dom bästa imorgon! :)

Till en bra sak, igår och idag har kaninbebisarna jag skulle sälja flyttat till nya hem! Känns riktigt bra då jag känt att jag inte hinner med dom alla. Nu bor dom 3 på ställen där jag vet att dom kommer ha det så bra ♥

1 kommentar:

Stina sa...

Hej gumman!

Hoppas att huvudvärken är borta nu.
Det är mycket med att skaffa hus. En annan, som har bott länge i hus kan tycka att det vore bra med ett pyttehus. Det är alltid en massa att göra.;-) Ni hittar nog ert mysställe ska du se.

Vi var faktiskt på loppisen i eran bym men vi kom inte dit förrän vid 13. Det var ju väldans vilken Bullerbyanda det var där borta. Så underbara gårdar.
Kram Stina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...