lördag 23 juli 2011

Lördag

 Usch och fy för det som hänt i Norge!
Ibland funderar man ju hur mycket det verkligen kan slå slint i skallen på folk. 
Tänker på alla drabbade ♥

Styckfrysta hallon

Idag tog vi en rejäl sovmorgon, slö-förmiddag. Sen kontaktade jag lille syster för att höra hur det var, samt kikade jag igenom nyhetssidor på nätet för att uppdatera mig om vad som verkligen hänt i Oslo. 
Efter det gick vi ut på gården och fixade. Sambon tvättade båda bilarna, jag plockade vinbär & hallon, samt bråkade med kaninerna. Ja klona behövde en rejäl klippning, och det tycker dom inte är så där jätte skoj precis. Men det gick bra, klona är ok och jag slapp rivmärken :)

Passade på att styckfrysa några fina hallon, perfekt att ta fram som dekoration till bakverk och liknande i vinter! Sen har jag bakat dubbel sats med hallon muffins och dubbel sats med chokladbollar! Nu är jag redo för att ta emot besök :) 

 Blev lite tokigt med mattider idag, så vi har nyss ätit! Ooops! Nu dricker vi ett glas vin och ser på film, ja älsklingen i alla fall ;)

Hoppas ni alla haft en bra dag! ♥

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...