måndag 8 augusti 2011

I mitten av september..

 Då åker jag och älsklingen på semester! Det blir en vända till stuga uppe i Härjedalen där vi ska njuta av hösten och lugnet. Kan behövas då vi vart hemma och slitit hela semestern nu i sommar. Passar på att åka när jag har ledigt ifrån jobbet, och J har semesterdagar kvar att ta ut. 


Men innan dess har vi ett projekt som jag/vi gärna vill ha klart, sovrummet! Just nu sover vi i vardagsrummet, bakom soffan... Har vart helt ok fram till nu, nu längtar jag verkligen efter att få klart i sovrummet så vi kan flytta in där. Även garderoben ska fixas i ordning och garderobsinredning måste införskaffas eller fixas av sånt vi redan har. Vore skönt att få alla kläder upp packade och på samma ställe!

 Jag vet hur jag vill ha sovrummet, och tro det eller ej, men J har gått med på det ;) 
Jag kommer att behöva rätt bred panel, tapeter, färg, ev slipa golvet, en gammal spegeldörr, spånskivor mm! 
Kommer bli så bra! :) 

Nu i veckan ska vi ta tag i det, än är det bara planer på det hela.

1 kommentar:

Stina sa...

Härligt med en semester att se fram emot. Jag gillar att ha semester i Sverige. Det känns lugnare än att tvingas sola i hetta och springa omkring och leta restauranger på kvällarna.
Jag tycker att det är rofyllt att semestra "hemma".
Kram Stina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...