söndag 7 augusti 2011

Inne dag..

 När regnet står som spön i backen är det inne jobb som gäller! Och tur är det väl att det regnar så jag får ordning inne, annars vill jag bara vara ute och pyssla! Köpte lite mer att plantera i mina små pallkrags-land igår, fick även en del ifrån mormor & morfar, men det får jag plantera imorgon eller så.

 Städning står högst upp på listan, sen är det diskning, plocka upp kartonger och komma i ordning som måste göras. Sen planeras det för fullt för sovrummet som vi nu har bestämt att det ska vara klart tills semestern om ca en månad :)

 Just ja, har lite symaskins jobb också!

 Hum, bäst jag sätter fart med andra ord ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Semester igen?! Vissa har det bra :D /Ida Y

Amanda sa...

Nej Ida, sån tur har jag inte... Fast jobbar man på förmiddagen hinner man mycket på eftermiddagen också ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...