söndag 14 augusti 2011

Planer inför framtiden..

 Ja många planer smids i detta hus inför framtiden! Insåg idag att bakgården måste fixas till ordentligt... Men det blir nästa sommar.. Men hur sjuttsiken ska vi få till det på ett bra sätt? Ja, mycket att fundera på. Hur som helst så var det ett riktigt träningspass att klippa gräsmattan! Puuh, slipper betala för att gå på gym i alla fall ;)

 Sen har jag  beslutat mig för en annan sak också, men det avslöjar jag i ett annat inlägg! Måste införskaffa lite prylar först, vilket jag troligen finner hos mor min imorgon :)

 Nu ska jag fortsätta kika i en av mina böcker, sen ska jag förhoppningsvis kunna sova trots att jag jobbat 4 nätter...

 Imorgon är en ny vecka med nya tag :)

Kram Amanda

1 kommentar:

Stina sa...

Så fint ni har det.... ser jag på bilderna här under.:-) Kram Stina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...