tisdag 6 september 2011

Ledighet och målartid

 Ja när jag är långledig ifrån jobbet är det väl bara att passa på att måla en massa hemma! Taket i sovrummet och likaså tak/väggar i garderoben är klart. Otroligt vad lite vit färg kan göra, och vad glad man bli när man ser det ljusa resultatet! :) 
 Idag ska jag ge mig an golvet i garderoben som ska bli ljusgrått. Det kommer att bryta av lite mot det vita, men ändå så slipper vi att se spånskivorna som ligger där nu! Sen, är det faktiskt klart att "inreda" garderoben! 

 Älsklingen var snäll och hjälpte mig slipa brädorna vi ska ha som panel i sovrummet igår, så ja, jag har väl en hel del målarjobb där också! Kvistlack på, sen vit linoljefärg. Under vecka står även tapetsering på schemat. 

 Det tar sig med andra ord :) 

 Nu är det dags att ta på promenad skorna och ta med stavarna på en tur!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...