onsdag 7 september 2011

Måla Måla Måla

Mycket målande blir det, men snart ska det väl vara klart hoppas jag :) Tänkte att ni skulle få er en tjuvkik på, vad jag tror, blir det bästa med hela sovrummet! 



Det blir en "fondvägg" med liggande panel, några plankor vi hämtade på svärfars loge ;)
Dessa är nu snabbt slipade, inte allt för mycket så att karaktären på plankorna ska synas, och därefter målad med Matt vit linoljefärg ifrån Gysinge.


  Och eftersom hösten har gjort sig påmind just idag så kom min kupévärmare ifrån bilen väl till pass! 
Dels frös jag, sen hoppas jag att färgen vill torka bättre med lite värme.

Jag hade verkligen vart glad om jag haft ett större utrymme att hålla till och måla på, men se det har jag inte. Visst har jag ett stort hus på gården som hade passat perfekt, men dessvärre är de huset fullt med saker som ska delas upp bland sambons släkt. Och nån lada har vi ju heller inte, då den gick åt vid årsskiftet :/ 
 Jaja, mitt förhoppningsvis blivande pysselrum får fungera än så länge. Lite halvtrångt och lite mycket saker i vägen men det går! 

 Ja, vad tror ni, kan det bli bra? 

 Imorgon ska vi tapetsera, så slänger in nån bild på resultatet när vi är klara :)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...