måndag 12 september 2011

Regn och förkylning?

 Regnet fullkomligen öser ner utanför! Och det verkar inte vilja ge sig heller.. Så där rök min morgonpromenad idag tror ja. Gick i regn förra veckan, men det var inte alls i närheten av detta regn som vräker ner nu. Får väl ta tag i nått hemma istället.

 Sambon har legat däckad i förkylning nu i 2 dagar, så tråkigt så. Och jag börjar känna av en del jag med, så kroppen mår kanske bäst av att inte komma ut i regnet?! Varför ska alltid förkylningar komma vid fel tillfälle? Vi har ju vår semester nu till helgen att se fram emot, och då vill vi vara pigga båda två. Jaja, vi håller tummarna och kurerar oss så gott det går nu innan vi åker.

 Hur går renoveringen då? Jo, tapeter på plats, lister & foder inköpt, målningen nästan klar så när som ett fönster som vill få en omgång färg till. Smyglisterna som ska in i garderoben ska jag nog försöka få dit nu, för det ska jag klara av själv. Sen måste älsklingen bli pigg så han kan hjälpa mig med att få upp panelväggen, för det klarar jag inte av själv i alla fall.. Men han är ju inte pigg så vi får se hur det går med den saken :/

 Lite dåligt med tid och inspiration till bloggen nu, hoppas den återkommer när renoveringskaoset i huset är "borta" och vi fått vila upp oss under semestern.

 Kram Amanda

1 kommentar:

Änglarna finns sa...

Krya på dej..och håller verkligen tummarna...så att ni blir friska till helgen!!!
Kram Annika

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...