onsdag 19 oktober 2011

Onsdag

 Har vart ledig idag, vaknade som vanligt av kroppens egna väckarklocka vid 7.45, samma tid som jag vaknat av mig själv ett bra tag! Så det var bara att kliva upp då :) 

 Skulle ta mig ut på en prommis, men när det började vräka ner regn just då så gav jag upp den tanken. Blev en snabbvända på orbitreken och lite syrka istället.. Men nu är det fint ute så ska strax ta mig ut en vända :) 

 Annars då? Jo jag har handlat present, fyndat på loppis, bakat bröd & kärleksmums samt att köttgrytan står på spisen och puttrar! Jo just ja, har målat dörren som ska bli våran sänggavel en gång till, hoppas att det vill torka snart så vi får upp den på väggen!

 Nej nu ska jag slänga på mig reflexvästen och ge mig ut på en vända runt byn!  

Hur har eran dag varit?

 ♥

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...