söndag 30 oktober 2011

Söndag och vintertid

 Då var det söndag igen! Tänka sig att veckorna bara springer iväg, snart är det jul igen! 
 Helgen har bestått av jobb, jobb och lite till jobb! Både på jobbet och hemma dessutom. 
 Mina sängbord/skåp börjar ta form och få nu stå tills imorgon så allt spackel torkar. Imorgon ska dom slipas och målas första vändan :) Lyxigt med en extra timme tack vare vintertiden dessutom!

 Igår eftermiddag hade jag tagit ledig, eller jag bytte skift, för att jag skulle hinna träffa sambons släkt som skulle vara här och rensa bland sakerna  som är kvar sen innan vi flyttade in. Men tydligen så åkte typ alla innan jag hann hem.. Som det var sagt till oss skulle dom vara här hela dagen, men när lördagen väl var här blev det inte så i alla fall.. 
Men det var ju kalas väder igår och dessutom hann jag mycket med mina sängbord istället! Sen tog jag och sambon oss in till stan för lite bowling, mat och vin! Jag vann bowlingen, maten smakade super och vi hade en mysig kväll ihop och var hemma strax efter 8 eftersom båda var trötta ;) 

 Nu är det dags att packa matlådan och åka mot jobbet strax igen! 

 Hoppas ni alla får en trevlig söndagseftermiddag! 

Kram från mig <3


1 kommentar:

Miruschka sa...

Idag är det bara fyra veckor kvar till första advent, i mitt huvud har jag redan bilder på hur jag ska pynta;) Galen?? JAA:))
Hoppas allt gått bra på jobbet!
Kram♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...