lördag 5 november 2011

Bra lördag!

 Någon tid för bloggen finns inte känns det som! Massor av annat som ska göras mest hela tiden :) 

 Igår lagades det 3-rätters middag som vi bjöd våra underbara vänner på, fredagsmys med dom bästa helt enkelt ♥

Idag har jag vart fotograf! Alltid lika kul. Och såklart en toppen familj att åka och hälsa på, dom är glada alla fyra! Tack för att jag fick komma :) Nån bild kommer jag nog att visa, när dom är tillfixade och klara! 

Efter fotograferingen blev det 80-års kalas för morfar. God mat och trevligt att träffa släkten lite! ♥

 Ska kika igenom lite fler bilder nu, tända lite ljus och sen blir det mys med älsklingen! 

Hoppas ni alla har en toppen lördag! 

Kram Amanda


(ps. mitt mål med -5 kg på 10 veckor lyckades jag med! Bara fortstätta mot nästa mål :) )

1 kommentar:

Ellinor Larsson sa...

Åååå, du ska ha ett STORT TACK för hjälpen att fota våra småttingar! Jag ser väldigt mycket fram emot att se bilderna!
Hihi...så älskade lilla Ior fick också va med ;) ?! Mys!!!
KRAMAR!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...