tisdag 27 december 2011

Trevlig julhelg...?

 Nja, jag hade kunnat vara utan denna helgen helt enkelt! Vaknade före alarmet i lördags morse av magsjuka. 
Usch & fy!

Det var den jobb helgen de, när jag skulle tjäna lite extra pengar, men isället förlorar jag massa. Jaja, skitsamma med pengarna egentligen, men det är så typiskt! Hade dessutom fixat maten till jul "brunchen" vi skulle ha på jobbet. Så där blev dom utan mat!

 Fick dessutom ställa in allt annat som var planerat. Ingen julmat och inte träffa familj och släkt. 
Julklapparna kom däremot hemlevererade tur nog! :) 

 Känner mig knappt pigg idag ens. Har inte fått i mig frukost än, men en smörgås ska jag väl få i mig i alla fall. Så jag får tillbaka energin snart. 

 Hoppas ni andra haft en mysig jul! 

Ska ta mig ut och leta kaninmat efter stormen Dagmar, för jag antar att det blåst ner en och annan tallkvist i skogen, och det älskar kaninerna! 
Sen ska jag vila mig i form för ett eftermiddags skift på jobbet.

Ha de bra alla! 

Kram ♥

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...