fredag 27 januari 2012

Måndag, eller fredag...?

Idag har jag måndag, men sambon har fredag.. Underbara skift jobb! 
Hur som så blir det FREDAGSMYS med plankstek och film. Välbehövligt. 

Fredagen till ära så köpte jag mig en bukett med tulpaner! 
Kände att jag behövde något fint på mitt köksbord. Något som lättar upp humöret lite. 

 Förutom den räkning som jag fick ifrån mamma idag, så fick vi även lite choklad ifrån Åre Chokladfabrik! Behöver jag ens säga att jag kan äta upp allt direkt? Himmelskt gott! 
Till sambon fanns det även laktosfri choklad. Om han har tur hinner han få smaka av det, om inte jag har ätit upp det först :)


Dessutom behöver jag eran hjälp med att hålla tummarna just nu och ett tag framöver! 
Jag vill gärna få mer förlängt på jobbet än bara 2 dagar som jag hittills fått!
Dessutom har jag lagt in en liten önskan om (om det nu blir så att jag blig kvar) att jag ska få vara kvar på mitt nuvarande skiftlag, vilket vore super. Skiftlaget vill det dessutom!
Fick även lite positiv uppbackning av en härlig person på jobbet, hoppas verkligen att hans röst blir hörd. 

 Men nu har jag babblat klart för idag tror jag! Blir nog att pyssla en snabbvända, sen slöa kvällen igenom. 

 Trevlig helg på er!

3 kommentarer:

Miruschka sa...

Jag vågar inte ens smaka på godis, då släpper alla spärrar:))
Det går bra när jag till exempel fikar borta, då går det bra att bara ta EN. Men hemma...vojne, vojne, då äter jag till allt är slut och jag mår illa!!

Hoppas allt ordnar upp sig med jobbet, att du får jobba vidare och vara på det ställe du vill!

Ha en fin kväll!
Kram♥

Margareta sa...

Det är klart jag håller tummarna för dej, ta lite choklad och ha fredagsmys.

Sofia sa...

ville bara önska dig en trevlig helg! Och... jag håller tummarna för dig!
Kram
Sofia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...