söndag 1 april 2012

Ibland tar det tid!



Jag började med mitt projekt att måla om vitrinskåpet och flytta in det i köket för 3 veckor sen.. IDAG har jag städat klart inne i gästrummet som fått agera renoveringsrum och dörrarna på vitrinskåpet har kommit på plats :) Energin som jag hade när jag började hann blåsa bort.
 
Men nu är det äntligen på plats i köket!





Finporslinet jag har kvar efter min farmor har fått en värdig plats! ♥

Det som är kvar är att se till att denna spetsgardin kommer på plats på insidan av dörrarna, tror det kommer bli super! 

---

Önskar att jag återfår lite energi snart så jag orkar städa köket så ni får se en helhetsbild! Men som sagt, den där energin lär hittas först. 

 Och inte har jag hunnit med att fota våren som kommit heller, för nu har visst vintern kommit tillbaka och det är vitt på backen igen. Var en rejäl snöstorm här för nån timme sen.. Huvva, nu vill jag ha vår på riktigt!

Igår tog vi sovmorgon, sen åkte vi till Valbo och Gävle! Ikea och lite annan shopping blev det, sen åt vi gott inne i Gävle på Churt street saloon!

Nu ska vi fuska med pizza, mums! 

 Hoppas ni haft en toppen helg ♥

Kram Amanda

5 kommentarer:

Miruschka sa...

Det kanske tog tid men det måste det ha varit värt, för det blev ju skitbra!!
Vilken perfekt och snygg förvaring ni fick där:)
Kram♥

Nathalie sa...

Åh vad fint det blev! :) Skulle också behöva ett bra vitrinskåp till arvsporslinet! Kramar!

Therese sa...

Super fint blev det. Värt allt slit ;)

Miruschka sa...

Här kommer en Glad Påsk-kram♥ från mig!

Sofia sa...

Stor påsk-kram!!!
Ha det gott....
Sofia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...