fredag 14 september 2012

Höstfredag


Vaknade upp till en riktig höst-rusk-dag! Regnet vräker ner och träden svajar i blåsten..
Precis när jag vaknade så småduggade det bara, så jag var på väg att ta på mig promenadkläderna och bege mig ut, men jag håller mig nog inne och fortsätter elda istället.
Jag har även en tårta att baka tills morgondagens kalas, och lite annat smått och gott så jag har att roa mig med! 

För övrigt så köpte jag ett begagnat Photoshop program igår, och vips så blev det genast roligt med kameran igen! Så ja, nu kanske ni slipper se enbart mobilbilder framöver.


Hoppas ni får en fin fredag trots rusk vädret! 

Kram Amanda

2 kommentarer:

Sofia sa...

Ja du, det är ett riktigt ruskväder i dag!!! Lite mysigt faktiskt...
Ha det gott i helgen!
Kram Sofia

Stina sa...

Åh, det är ju så mysigt att kunna tända lite brasa.:-) Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...