lördag 15 december 2012

Lillans rum

Julfin kakelugn med Endless Candles och egensydda vimplar

 Tid för att piffa och fota finns knappt, och än mindre en lugn stund för att fixa bilder och blogga! Men jag måste visa några bilder ifrån lillans rum. Det var meningen att jag skulle hinna renovera klart innan hon kom när jag gick hemma med graviditetspenning, men tji fick jag! Bygget ute krävde sin tid, och så hade hon lite bråttom ut så vi fick vackert fixa det sista efter att hon föddes. Hennes rum är klart, gästrummet/ vårt kommande sovrum är det lite så jobb för elektrikern kvar att fixa.

Gardin och tapeter ifrån Harlequins kollektion hos Midbec, What a hoot.

Golvytan visar jag er inte... Där står både det ena och det andra i högar och väntar på att få sin plats! 

Ett litet hus inköpt på Pickabo med en ledljusslinga i och en liten mus ifrån Maileg.

Här nedan kommer några bilder på hur rummet såg ut innan!




Nu ska vi försöka få lite julstämning till lillans första jul! Har ni tur hinner jag visa er lite bilder, kameran har hittat fram ifrån sin gömma och en hel del bilder blir det, mest på lillan såklart!

Hoppas ni har en fin och mysig tredje advents helg! 
Kram Amanda

2 kommentarer:

Miruschka sa...

Åh så fin kakelugn!!
Det är det som är så himla bra med att blogga, man tar bilder som visar det man VILL visa och inte kaoset som är runt omkring;)
Ha det fortsatt bra med din familj!!
Kram♥

Therese sa...

Åh va fint det blev. Kommer och hälsar på och tittar lite närmare någon dag. God jul på er kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...