torsdag 17 februari 2011

Ännu mera snö

 Nu får det väl ändå räcka med snö? Jag är rätt less på den just nu. Eller ja, den ska ligga kvar och vara kall över nästa helg, eftersom det är tjejvasan då. Men sen får den mer än gärna smälta bort! I fjällen stannar den ju ett tag till, så våran semester är det ingen fara med! Gudars vad jag längtar efter semester nu! Kommer jobba 4 extra dagar de kommande veckorna, så efter det är jag väl värd semester i och med att jag bara kommer få halva ledigheterna då. Men mitt eget val :)

 Imorgon börjar ledigheten, efterlängtade ledigheten med ledig helg! Skulle verkligen inte gnälla om jag fick vara ledig varannan helg, istället för 2/5 nu. Men men, det återstår att se om det blir så eller ej! I vilket fall som helst är vi uppbokade precis hela helgen!! Eller ja, lördag på dagen är vi visserligen inte uppbokade. Lite sugen på att ta en tripp till Romme Alpin då. Fast det skulle vara galet skönt att bara vara hemma då också :)

 På söndag åker vi till Stockholm för att gå på Äntligen hemma mässan! Ska bli riktigt spännande att se vad som finns där, om vi lyckas få lite mer inspiration och funderingar! Åker ner med hela sambons familj :) Har stora förväntningar på denna mässa faktiskt, så hoppas jag slipper bli besviken!

 Skulle ha vart in till stan och köpt lite färg. Ska måla några av mina loppis fynd ifrån igår men hade bara blank vit färg hemma, vill ha en matt färg på dessa. Men tror jag köper det senare när jag ändå åker förbi Målarboden, så får jag börja måla imorgon istället! Ska slänga upp bilder senare! Är dessutom i behov av en gammal lampa att göra om, men har inte hittat någon än. Ska leta vidare :)

Ska bädda ner mig i soffan en stund till, och se om jag lyckas finna nån inspiration till resten av tiden innan det är dags för sista nattskiftet!



 Ha en bra dag! Kramar

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...