söndag 27 februari 2011

Bra avslut

Trots att jag inte alls är pigg och att jag jobbar, vilket betyder att jag är på dåligt humör, så känns det som att denna söndag avslutas på ett bra sätt ändå :) Kommer till 99% säkerhet att finna en snarkade sambo sovandes på soffan när jag kommer hem efter 22! Han skulle inte gå upp och lägga sig i alla fall. Men vi är nog båda två lika glada ikväll ändå ;) Känns som om vi fått ett avgörande besked idag :D Allt positivt mottages just nu! Nu är det nog bara att vänta in försäkrings besked osv. Men det ska nog lösa sig snart förhoppningsvis. Vore verkligen kanon om allt skulle lösa sig innan det är dags att planera semstern, som jag för första gången ska ha i sommar! Om jag inte byter jobb, men har inte hört nå mer om det än. Men då verkar det som att det blir mycket ledigt iaf :) Jaja, hur som helst så kan jag nog hoppas på att våran semester/ledig tid i sommar är uppbokad!! Underbart <3

 Ska få i mig ipren och halstabletter nu igen och hoppas att sista 2 timmarna på jobbet går snabbt så jag får åka hem och kramas med min älskade <3

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...