tisdag 8 mars 2011

Kalas

 Idag har det vart kalas på schemat! Det är min tur att fylla år, om någon dag då jag tyvärr jobbar eftermiddag, så idag var släkten här och firade mig! Började så klart med att älsklingen blev sen hem ifrån jobbet, så han hann precis springa in i duschen innan det började strömma in folk. Så vi fick kasta i oss mat lite snabbt innan det var dags att duka fram fikat. Men varken bullar eller tårta blev det! Istället blev det så klart minisemlor dagen till ära, och en smulpaj med jordgubbar & rabarber, farligt gott.

 Fina presenter fick jag dessutom! Tänkte lägga upp några bilder, men det får bli imorgon när jag orkar fota allt. Nu är jag trött och hungrig. Fick min efter tjatade slipmaskin nu i alla fall! Ska testa den imorgon innan jobbet. Jaja, bättre jag visa bilder på det jag fick sen. Kommer fler presenter under veckan, hoppas jag i alla fall! ;) Har visserligen inte önskat mig nått speciellt av resterande firare. Sambon frågade om det var ok om han köpte en skottkärra till mig, och visst är det ok! Vi behöver en i framtiden, helt klart mer värt att få nått välbehövligt än nått bara för att. Men jag påpekade att han skulle få anstränga sig mer och hitta på nått litet åt mig också! Sen har jag önskat mig nått gott att äta och mys när jag kommer hem ifrån jobbet på födelsedagen. Så vi får se vad han hittar på! Sen kommer svärföräldrarna förbi på lite mat på fredag. Har även lovat fika till jobbet, eller rättare sagt, har inte så stort val mer än att baka och ta med ;) Så det ska ske innan ledigheten!

 Men nu ska jag äta rostade mackor med ost på innan det är dags att sova :) Återkommer imorgon!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...