onsdag 9 mars 2011

Presenterna


Nu har jag tagit mig i kragen och fotat några utav mina presenter!

Faten har min moster gjort! Super fina, och jag är ensam om dom :) Ett stort fat, perfekt som uppläggningsfat och till det typ assietter, kommer fler då några utav dom sprack.


En duk som min mormor vänt


Fick att fint halsband utav sambons syster!

  
 En fin griffeltavla!


Superfint litet växtarrangemang, från mormor & morfar! Litet och enkelt att ha framme på bordet. 

Förutom det har jag fått blommor, en orkidé och tulpaner! Trisslotter som gav en vinst på hela 25 kr, sällan det blir något mer på dessa. En ostkupa och pengar fick jag också!

 Ska laga till lite lunch och matlåda till eftermiddagens jobb, sen prova slipmaskinen!

 Hoppas ni alla får en bra onsdag!



Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...