onsdag 2 mars 2011

Långledigt

 Långledigt ifrån mitt vanliga jobb, men slår till med 2 dagars extra jobb på Romme Alpin :) Imorgon & på fredags blir det lunch pass i toppstugan. Skulle egentligen ha jobbat långpass på fredag, men eftersom kroppen säger ifrån så fick jag ledig på kvällen! Risk att kroppen säger ifrån helt annars. Just nu är inte halsen helt på topp, och jag har en konstant huvudvärk.

 Dagen idag började med några fjuttiga timmars sömn, haft riktigt svårt att sova. Sen blev det en snabblunch med rester ifrån igår, fisk & potatis! När jag väl vaknat till liv blev det en shopping tur i Falun med en av mina toppen vänner som jag dessvärre träffar allt för sällan.. Men det finns inte mycket som slår de stunder vi väl träffas <3 Blev lite små inköp, mest fönster tittande och spanande inför framtiden! Försöker att spara en del pengar nu, så vi har råd med det som förhoppningsvis väntar oss. Sen vet jag inte riktigt vad det är för mode som gäller just nu, tror inget av det är min stil..? Blev inte mycket klädombyten i trånga provhytter idag inte. Men som jag sa i Falun, i vår/sommar ska jag förhoppningsvis bara gå runt i målarkläder och andra skrotkläder! Håller tummarna för det i alla fall :)

 Ska se om jag lyckas få med min käre sambo på ett inköp av en digitalkamera nu! Vi är ute efter en som tål lite vatten och äventyr. Förutom mobilerna våra har vi bara min systemkamera, och den vill jag inte nå gärna släpa med ut i skidbacken eller liknande. Så hoppas vi kan enas om en nu :)

 Här har ni min lilla Evert, korsning mellan lejonhuvud och någon mer ras tror jag? Strax innan jul tog jag hand om den när min kusin tappat intresset. Så nu i helgen har han vart utlånad och fått äran att träffa en brutta :) Så vi får se om det kommer några små kaninungar om en månad! Spännande värre.

 Nej nu ska vi ta och lägga oss, trötta som vi är! Natt

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...