torsdag 3 mars 2011

Du & Jag

 Känns toppen att halsen blev sämre igår, nu när jag ska iväg och jobba extra. Men det är som det är, ingen långdag som tur är! Har inte ont, snarare att jag är uppsvälld, som efter jag ätit nötter? Jobbig känsla hur som.

Köpte en ny te sort igår i Falun, Du & Jag med smak av rabarber och björnbär! Ljuvligt gott.


Började precis dagen med en kopp te. Bra mot halsen! Gott mot själen :)


Ska ta mig en dusch så jag piggnar till, sen ska jag ut i garaget och leta fram snowboarden och bootsen, så jag kommer hem snabbt ifrån jobbet! Så ska kaninerna få lite mat innan det är dags att åka mot jobbet! Misstänker att det blir mycket att göra då det är sportlov :) 

 Hoppas alla får en kanon dag med sol! 

Kramar

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...