torsdag 10 mars 2011

Min dag!

 Ja idag har jag tagit mig igenom 23 år! :) 23 händelserika år, och ändå har jag hela livet framför mig!

 Vaknade på tok för tidigt, som vanligt när jag har sovmorgon. Men vilken skillnad det är att vakna tidigare än man tänkt, hann med bra mycket mer än vad som var tänkt! Skönt! Blev en tur in till stan för att handla mat till både skafferiet och till kaninerna så dom små klarar sig när vi är på semester nästa vecka :) Sen kom en av mina underbara vänner förbi på lunch innan vi båda skulle jobba. Hann även med att baka till jobbet, och det blev minst sagt populärt med falsk toscakaka!

 Nu sitter jag på jobbet, mest less över snön och längtar hem! När jag kommer hem väntar presenter och mys med min underbara sambo <3

 Dags att jobba vidare!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...