fredag 11 mars 2011

Min tavla


Fredagen är äntligen här! Solen skiner och jag har helg.. Eller inte! Jo, solen den visar sig ifrån sin bästa sida, men jag har inte helg idag. Jag får vackert vänta till semestern som börjar på söndag! Men jag är i alla fall ledig fram till kl 22 ikväll, ifrån jobbet. Hushålls sysslor finns det alltid att göra i detta hus, samt allt roligt jag vill hinna med! Just nu går tvättmaskinen varm, och lär göra det resten av dagen. Sen har jag en middag tills ikväll att fixa till. Hade tänkt att jag skulle hinna vila en vända också, men vi får se hur det blir med den saken :) 


 Tänkte visa några bilder på en tavla jag pysslat till här om dagen! Om ni minns ramarna jag visat tidigare kanske? Här är resultatet på en av dom. Har en till ram som jag ska försöka fixa till idag. Är lite små sugen på att fixa flera liknande tavlor, undrar just om det finns nått intresse för dessa ifrån mina bloggläsare? Har fått "beställning" ifrån en av förra helgens gäster, så ska se om jag kan fixa till nått bra och ev erbjuda henne. Alltid lika kul att få positiva reaktioner på sånt jag gör! När jag fixat till nån mer tavla så kanske det är värt att prova en liten bloppis här!

 Nu ska jag bege mig in mot stan och köpa lite pyssel tillbehör! Tänkte mig nått enkelt att ta med på semestern nästa vecka. Vi får se vad jag kommer hem med :) 

 Hoppas ni alla får en toppen dag i solskenet idag! Kram


Ps, jag fick en skottkärra av älsklingen ;) Dock hade han gjort ett försök till att vara rolig, gick dock inte hem hos mig! Men glad ändå blev jag då jag även fick ett presentkort på Åhlens  <3

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...