torsdag 3 mars 2011

Semester!

 Jag börjar fundera om det inte är så att jag är i stort behov av semester nu? Misstänker att det är just det kroppen skriker efter.. Men, det är inte långt till 13 mars nu! Då är det dags för lite fjäll luft :) Men hade inte gnällt om kära E kunde ta en extra stor väska (med mig i) som handbagage till Malaysia... Jag behöver sol! Just därför kan ni räkna med regn/snö nu på lördag och söndag eftersom jag är ledig då! Nästa vecka ska jag bara jobba sen ta det lugnt! Fast jag har visst lovat att jag ska ha födelsedags fika också. Måste jag verkligen fylla år?

 Trött och sliten är jag verkligen! Kort stubin är bara förnamnet..

 Ska ta mig igenom min griniga fasad och göra sambon sällskap i sängen. Hoppas på att sova bort halskrånglet och grinigheten. Jag ska verkligen försöka intala mig att lördagen blir bra! Och att jag överlever en vecka till innan det är dags för semester :)

Längtar!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...