lördag 16 april 2011

Är dom inte underbara?

 Vaknade nyss efter nattskiftet och finner sambon och hans bror ute på gården och krattar! Traktor skopan var fylld med massa skräp. Vilken tur jag har, då slipper jag göra det ;)

Dessutom var mina kaniner utsläppta, vilket jag var förvånad över eftersom jag inte bett om det ;)

 Sen hade sambon pysslat om min bil lite grann! Förstår ni att jag blev glad när jag vaknade?? :D Och dom håller dessutom på ute på gården än. Skönt i solen säger dom ;)


 Dags att ta tag i allt inför kvällen. Inväntar gäster och nya grillen ska invigas! Sen kommer kubbspelet fram dessutom! Bakning och mat i marinad blir mitt jobb nu!

 Hoppas ni alla får en toppen lördag :)

2 kommentarer:

Emmi sa...

Man blir alldeles varm i hjärtat när någon hjälper en fast man inte bett om det :)

Anonym sa...

mys med vårpyssel i trädgården, ha en bra kväll, kram! moster

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...