fredag 15 april 2011

Härliga fredag

 Och jag åker snart till jobbet, mindre härligt kanske..


Har haft en bra dag idag! Började med att städa nedervåningen på huset, äntligen är det avklarat! Sen tänkte jag vara duktig och kratta massa på gården, men det kom en del i vägen. Började med att äta glass i solen hos svärmor, sen passade jag på att kika hus ;) Värderingen avklarad, så nu väntar vi vidare.. Som om vi inte gjort det tillräckligt länge redan? Hoppas fortfarande på att det blir till sommaren! När jag kikade igenom så kändes det rätt, så nu behöver jag inte kika på blocket eller hemnet nå mer i alla fall. Men att vänta är såå drygt! Jag vill köpa hus och renovera redan nu :D 

 Efter hus titten så har det vart folk här på besök, trevligt trevligt! Nu ska jag slänga omkull mig på soffan och kika på arga snickaren innan det är dags att åka till jobbet.. 


Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...