onsdag 13 april 2011

Kliar i pysselfingrarna

 Jag vill så gärna pyssla och dona med både det ena och det andar, men tyvärr känns det som om det varken finns tid eller plats för det! Just nu är det totalkaos i rummet på övervåningen där jag har min lilla pysselhörna. För i det rummet hamnar allt som inte har nån plats. Har en hel hög med vinterkläder som jag ska ta och försöka få undan idag, likaså är torkställningen full med tvätt som ska vikas in på rätt plats. Tänk va skönt det skulle vara att ha ett helt eget rum, som bara är mitt, där jag kan göra som jag vill. Jaja, det kanske vi får plats med när vi flyttar...? När det nu blir. Värdering av huset vi förhoppningsvis ska köpa sker på fredag! Hoppas det blir av nu!

Jag har i alla fall en liten plats på golvet med diverse påbörjade projekt :)

 Ska göra ett litet till ryck här hemma nu, så kanske jag får tid över imorgon till att pyssla lite!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...