onsdag 18 maj 2011

Nervös inför helgen..

 Ja, usch. Nu kommer helgen jag verkligen LÄNGTAT efter.. Men nu känner jag mig mest bara nervös. Hoppas, hoppas, hoppas verkligen att det blir nått bra beslutat i helgen, eller ja, att det blir något alls! Det kan väl lika gärna bli så att vi inte får veta nått mer i alla fall.. Men nu ska dom ses, dom som ska bestämma sig, så jag hoppas verkligen att dom bestämmer nått nu. Annars blir jag deprimerad.

 Det känns som att det är mycket som står på spel. Dels lån ifrån banken, det vill vi gärna kunna lösa redan nu, alltså alla delar hit och dit... Räkna ut och få ihop det! Även om det dröjer ett tag till innan det är aktuellt med att få lånet, så kan det vara skönt att göra klart allt med banken så det är klart tills dagen D! Lånelöfte har vi redan, men vi har inte gjort nån uträkning på hur allt ska vara än.
 Sen med min semester.. Jag är tvungen att ta 2 speciella veckor i sommar (produktions stopp), sen är jag beordrad 2 veckor till innan. Dessa 4 veckor, som jag längtat efter i flera år, ja sen sista sommarlovet när jag väl hade sommarlov, när det nu var?? 2004?? Jobbade ju hela sommarloven efter det.. Men jag har verkligen längtat efter att få RIKTIG semester! Så hade jag hoppats på att få flytta under dessa veckor, men jaa, de verkar inte bli nått av med det. Känns inte så nu i alla fall. Så då skulle jag vilja flytta i alla fall 1 vecka, men då måste jag veta när det blir av med nån flytt.. Suck, det ska då krånglas känns det som.. Tror att de skulle uppskattas på jobbet om jag kunde bestämma mig snart hur jag vill göra, och inte ändar mig när det väl är semester tider... Jag kommer klättra på väggarna under dessa 4 veckor om det inte blir nån flytt.. För i vilket fall som helst så ska vi spara pengar till framtiden, så några jätte resor blir det inte. Bara stugan bestämt :) Jaja, vilka problem.
 Det skulle även vara skönt att börja packa om det blir nått.. Nu skjuter jag upp allt känns det som. Allt kan vänta tills vi ska flytta.
 Försäkringsfrågan kommer dessvärre att dröja.. Så det kommer ställa till det i vilket fall som helst..

 Jaja,  jag är lite bitter just nu. Men det går nog över! Bara helgen är förbi! Orkar inte med tomma förhoppningar mer. Vill få ett riktigt besked så jag kan gå vidare med min vardag, för nu trampar jag i en och samma ruta mest hela tiden.

Hur går man vidare när man bara väntar??

 Nej nu ska jag dricka upp mitt halva glas vin jag unnade mig ikväll, sen ska jag sova och ladda inför morgondagen cykling med sambons kusin som är på besök :) I helgen blir det att träffa övriga släkt som kommer på fredag eller lördag? Skoj!

 Nej god natt på er alla! ♥

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...