fredag 20 maj 2011

Strålande sol och ett par mil till!

 3 mil avklarade för idag, 1,8 mil igår och 2,8 i onsdags! Det känns i benen nu, men cyklingen har även gett resultat! Känner redan att rumpa/lår börjar minska!! Fantastiskt med "snabba" resultat. Har klarat av 22 mil nu, minst 30 mil rekommenderas innan tjejvättern, så ja, snart är jag där :) 3 veckor kvar på lördag innan det är dags, och det känns nu som att det kommer att gå bra. Har inte tränat allt för länge, men det går riktigt bra!

 Har haft en "personlig tränare" med mig igår och idag, sambons kusin som tvingar mig att ta i lite extra och även peppar mig när det går tungt, fantastiskt med lite extra hjälp på vägen. Tack för det!

 Imorgon blir det vilodag med kalas och grillning (sover ju bort halva dagen eftersom jag går ut och jobbar inatt) så då hinns ingen träning med. Men vila måste man också göra. Sen är det dags för ännu lite träning på söndag igen :)

 Nu ska jag rulla köttbullar och sen baka lite, borde även hinna ut och njuta av solen lite :)

 Hoppas ni får en fin fredag! Kram ♥

2 kommentarer:

Therese♥ sa...

Hejja hejja hejja Duktiga du!! Kanske är cykel min grejj också? Inte lika jobbigt som att springa men man måste väl cykla så mycket mer för att det ska ge resultat om man jämför med promenad/löpning? Kramar!

Änglarna finns sa...

Duktig du är....!
javisst måste man vila...jag springer ju...så det blir varannan dag..förut sprang jag varje dag..men som sagt kroppen måste få återhämta sig...
Önskar dej en mysig helg!
Kram Annika

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...