torsdag 16 juni 2011

Om 3 veckor..

 Om 3 veckor kanske vi har flyttat vårat kaos hem till VÅRAT hus ;) Det är väldigt snart! Guuudars vad jag längtar!! Finner inte riktigt ord för hur mycket jag verkligen längtar efter att vi ska få VÅRAT egna hus. En händelserik semester kommer det nog garanterat att bli! Det bästa av allt, endast 10 arbetsdagar kvar, 80 ynka timmar innan det är dags för en välförtjänt semester i hela 4 veckor! Ev blir det nästan 5 veckor, ska kika om det går att lösa med ytterligare ett ledigt skift efter semestern.. Tvivlar visserligen på det, men helt omöjligt vore det inte. Om inte annat så är det väl helt ok att åka och jobba 8 timmar natt, och chansen att verket kommer igång då är väl ändå minimal! De 2 ggr jag jobbat det skiftet efter semesterstoppet så har det inte gått tidigare.. Jaja, det visar sig.

 Har vart och kikat på tapeter idag! :) Men måste ta med mig min sambon och kika nån dag snart så vi kan bli överens om tapetvalet. Massa tapeter som är fina och skulle passa, enligt mig iaf ;) Färg till bröstpanelen i köket är vi nog i alla fall överens om. Det finns många nyanser av "vit".. Allt furu ska bort, det beslutet ändrar jag min inte på ;)

 Oj, nej, jag skulle kunna skriva hur mycket som helst just nu, men alla tankar och funderingar delar jag inte med mig av idag. Håller en del för mig själv, men snart så får ni nog veta en massa om våran framtid :)

 Försökte göra ett tappert försök till att fånga månförmörkelsen på bild nu ikväll, men se det var lättare sagt än gjort när det var massa moln i vägen.. Nån snabbbild blev det, annars utnyttjade tiden till att testa inställningar.



En snabbbild på månen blev det allt :)


Nu säger jag godnatt, och hoppas att jag får sova trots att det är fullmåne!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...