måndag 18 juli 2011

Bra att ha ifrån Ikea!

Avfallskärl, SORTERA. Nu när vi äntligen har plats (ute i cykelboden) så ska vi fixa ordning så vi kan förenkla för all sortering av sopor. Ska bli sååå skönt att ha ordning under diskbänken och inte tampas med en massa som ändå ska slängas. 
Dock fanns inte dessa i Gävle, utan min käre bror som lyckligtvis befann sig i Västerås fick köpa med sig dessa hem till oss! Tack för det :) 

Pall, BEKVÄM. Ja, jag tänker nämligen bli bekväm och slippa klättra på bänkar och stolar vad jag än ska åt som står för högt upp. Jag är nämligen en riktigt kortis! Denna ska målas vit så den passar in i köket. Blev lite sur nu när jag kikade på hemsidan, och det finns en vit pall?! Dock fanns den inte i lager i Gävle, dit vi var, så det känns ok ändå. Har tänkt att jag är i behov av en pall ett par dagar, men det var inte förens jag såg denna jag kom på att det fanns på Ikea, ett impulsköp på sätt och vis :)

 Sen köpte vi nya skärbrädor, diskställ i trä, besticklådor, gardinstänger, rullgardin, lampor & brandvarnare! Bara bra att ha saker i alla fall :) 

Sen har jag äntligen köpt mig ett par tofflor att ha inne! Jag har så fruktansvärt ont i hälarna på kvällarna att jag knappt kan sova ibland, så drygt! Sen måste jag slänga några skor som inte är bra för fötterna. Så nu hoppas jag att det ordnar upp sig med fossingarna. 

 Nu ska vi mysa lite och kika film, båda är trötta idag, kanske det beror på regnvädret? Jaja, lugnt ikväll sen kör vi på imorgon igen! Då ska jag bli klar med köket :)

Hoppas ni alla haft en bra dag ♥

(Bilderna är ifrån Ikeas hemsida!)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...