måndag 18 juli 2011

Kaos igen


Det var städat och fint i alla fall en hel natt! Sen blev det kaos igen.. MEN det är så otroligt skönt att få upp allt i köket och komma i ordning. Tror mig, jag börjar få bak abstinens! Det ska även bli grymt skönt att kunna laga mat utan att krångla allt för mycket..

Dock saknar jag el i köket... Det enda som finns är elen som är framdragen till kyl, spis och diskmaskin. Nix, inga lampor och inga uttag. Galet mörkt i köket nu när det är grått och trist ute. Jaja, min käre elektriker ska få göra ett rejält ryck här snart, så vi kommer i ordning. 

Idag bär det av mot Valbo & Ikea. Måste införskaffa gardinstänger till alla fönster, vägrar ha dom fula som satt här innan.. Nej svarta smides ska det vara! Gardiner till köket vill jag också ha. Har visserligen funderingar på några redan, men jag ska kika i Valbo idag om jag finner nått annat lämpligt :) Sen vill jag verkligen ha nya blomkrukor! Blir vansinnig på alla femtioelva olika krukor jag har nu. Vill få det lite enhetligt i köket i alla fall. 

Hur som så ska det bli skönt att åka lite bil och komma hemifrån en vända idag :)

(Hoppas ni inte tröttnar allt för mycket på mobilbilderna bara.. Snart ska jag orka ta med systemkameran )

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...