söndag 3 juli 2011


En mobilbild på mina superfina rosbuskar bjuder jag på idag! :) Det är ännu flera rosor idag, bilden är nog tagen i torsdags när vi flyttade.

Hittade även årets första hallon igår! Mums!

Nu är det bara fåtal timmar kvar till semsetern börjar, det ska bli sååå skönt! 4 veckors betald ledighet :) Har massor som ska fixas hemma. Imogon kommer mamma och hjälper mig måla taket i köket, sen under veckan ska bröstpanlen och en massa mer målas. Det kommer bli så bra när det är klart!

Hittade på vanliga digitalkameran igår i alla fall, systemkameran har jag inte orkar plocka fram än, men snart så kan jag få till lite bilder att bjuda på! Dock måste jag finna mitt mobila internet modem också, lättar sagt än gjort när sambon packat ner det i nån bra kartong..

Men nu måste jag jobba vidare :) Hoppas ni alla har en bra söndag!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...